Storytelling – Czy w marketingu jest miejsce na opowieść?
Zapraszam Cię na cykliczne spotkanie o storytellingu w marketingu i sprzedaży. Jak historia buduje relacje, wzmacnia zaufanie i pomaga zrozumieć produkt. W jaki sposób można zamienić słuchacza/widza/czytelnika w klienta? Czym jest opowieść strategiczna i jak ją stosować? O tym będziemy rozmawiać w czasie spotkania. Zapraszam Cię na 2 godziny z opowieściami. Pokażę kilka przykładów jak wykorzystać historię w:
- Materiałach video.
- Treściach na stornie www.
- Mediach społecznościowych itp.
Porozmawiamy o tym czy storytelling działa czy to zwykła ściema? A jeśli działa to dlaczego?
Jeśli:
- Twoje metody sprzedaży nie są skuteczne i klienci zbyt często Ci odmawiają.
- Twoje działania marketingowe generują za mało nowych kontaktów
- Chcesz o swoich produktach opowiadać inaczej niż wszyscy.
Przyjdź dowiedz się, czy storytelling jest dla Ciebie czy też nie.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany zapisz się w formularzu poniżej na bezpłatne wydarzenie, które odbędzie się w Stoczni Cesarskiej przy ul. Plac Porozumienia Gdańskiego 1 w Gdańsku w sali Stocznia na 1 piętrze w godz. 10.00 – 12.00.
O prowadzącym… Krzysztof Kowalczyk