OPOWIEŚĆ DLA CIEBIE

Jak  opowiesz
o swoim produkcie?

Krzysztof Kowalczyk

Pomagam opowiadać o rzeczach ważnych. Ważnych dla ciebie, twojego klienta, twojej firmy. Dlaczego? Bo dobra opowieść buduje zaufanie, pomaga lepiej zrozumieć produkt i zamienić słuchacza/czytelnika w klienta.

DLACZEGO ACTIVE-DAYS

Zobacz jak w 3 min. opowiadać o produkcie przez wideo?

film
PO CO TWORZYĆ OPOWIEŚĆ O PRODUKCIE?

1.

Jak wygląda sytuacja w twojej branży?

  • masz dużo konkurentów
  • dużo produktów podobnych do twojego
  • klienci maja coraz większe oczekiwania
  • klienci za mało wiedzą o twojej firmie

2.

Starasz się, próbujesz ale..

  • masz za mało klientów
  • trudności ze zdobyciem nowych
  • trudno odróżnić cię od konkurencji
  • nie wiesz jak przekonać klienta by wybrał umowę z tobą

3.

Jak to zmienić?

  • zaplanować strategię marketingową  w oparciu o storytelling
  • wykorzystać content marketing do budowania zaangażowania klientów  w proces sprzedażowy
  • zbudować markę twojej firmy jako eksperta który daje wartość
  • pokazać to przez opowieść o sytuacjach, ludziach a nie produktach

JAK PRACUJĘ?

null
Zabieram Cię w podróż!

Jaki będzie jej cel?

Celem jest stworzenie strategicznej opowieści twojej marki.

CO TO JEST OPOWIEŚĆ STRATEGICZNA?

To historia która za pomocą różnych narzędzi komunikuje to co ważne dla twojego klienta.

RODZAJE OPOWIEŚCI STRATEGICZNEJ.

Może opowiadać o twojej motywacji, o tym co jest wyjątkowego w tobie lub twoim produkcie lub w jaki sposób ty lub twoje rozwiązanie pomaga klientowi.

PROCES TWÓRCZY

Kilka kroków do stworzenia
opowieści strategicznej.
  • 1. Analiza

    Na początku analizujemy wspólnie twój biznes pod kątem strategii marketingowej.

  • 2. Planowanie

    Ustalamy archetyp marki i kluczowe wartości.

  • 3. Przesłanie

    Tworzymy przesłanie które mówi o najważniejszych wartościach, jakie dajesz klientowi.

  • 4. Szukanie

    Szukamy opowieści z życia twojej firmy, które są spójne z przesłaniem.

  • 5. Pisanie i testowanie.

    Kiedy mam historię, zamieniamy ją w opowieść. A potem sprawdzamy jak działa.

  • 6. Projekt gotowy!

    Wysyłamy ją w świat i sprawdzamy jak reagują na nią klienci.

Czy chcesz odbyć tę podróż ze mną?

Jeśli tak
zobacz czego potrzebujesz?