In facilisis, mi id mollis accumsan, masm magna quam sed metus. Duis pellentesque massa nec dapibus tempus. Etiam venenatis odio vestibulum purus lacinia, vitae scelerisque lacus consequat. Vestibulum at tempus– donec sit amet urna lorem ipsum lorem!
OFERTA TWORZENIA OPOWIEŚCI O PRODUKCIE WYKORZYSTUJĄC ELEMENTY STORYTELLINGU
1.
Jak jest teraz:
- wielka konkurencja w branży
- dużo podobnych produktów
- świadomi klienci
- wielki szum informacyjny w internecie
2.
Wysyłasz w świat informacje o swoim produkcie ale odzew jest nie taki na jaki liczysz i w związku z tym:
- masz za mało klientów
- trudności z pozyskaniem nowych firm
- twoja oferta niewiele różni się od oferty konkurencji
- nie wiesz jak przekonać klienta by wybrał Ciebie
3.
Jak to zmienić
- Stworzyć ciekawą opowieść o twoim produkcie
- Prawdziwą historię, która będzie mówić o tym jaką wartość dajesz klientowi
- Opowieść która pomaga zbudować zaufanie przez to że nie próbuje sprzedawać
- Opowieść, która angażuje emocje a bez emocji klient nie zrobi kolejnego kroku
OPOWIEŚĆ
Zastanawiasz się jak stworzyć taką opowieść?
I tu zjawiam się ja i moja kreatywność. Po co posłuchaj historii:
przeczytaj więcej
4.
Jak pracuję? Zabieram Cię w podróż.
- Ale najpierw musimy się poznać – na początku analizujemy wspólnie twój biznes: wg jakiego modelu biznesowego działasz, kto jest twoim klientem, jaką masz ofertę wartości.
- Na tej podstawie ustalamy archetyp twojej marki i kluczowe wartości.
- Ustalamy przesłanie.
- Szukam opowieści z życia twojej firmy, które pokazują wartości najważniejsze z punktu widzenia twojego klienta. W tym celu rozmawiam z pracownikami, klientami itp.
Ta część zajmuje ok. 8-10 godzin pracy warsztatowej i rozmów indywidualanych - Kiedy mam historię, przelewam ją na papier, doprawiając odrobiną humoru i mieszam w emocjonalnym sosie, dbając o idealny balans składników.
- Sprawdzam jak opowieść działa najpierw na tobie i twoich współpracownikach a potem wysyłamy ja w świat.
- Monitorujemy jak reagują na nią klienci
6.
Pracując wg takiego planu mamy szansę stworzyć historię która:
- będzie zawierać opowieść, której przesłanie trafia do klientów na których najbardziej Ci zależy
- opowieść, która wciąga i angażuje emocjonalnie czytającego
- historię, która opowiada o tym dlaczego was warto wybrać
- ofertę, która także dzięki strukturze i zawartości pokazuje że jesteście wyjątkowi
- że wasze rozwiązania dają coś więcej niż standard na rynku
7.
Ile to kosztuje?
- 2500 zł netto czyli 3075 zł brutto. Dużo czy mało? Jak to ocenić? Może tak:
- Czy ta opowieść przekona wszystkich klientów? Oczywiście że nie. Trafi tylko do tych którzy podzielają twoje wartości. Czyli do tych ,na których najbardziej Ci zależy. Sam oceń czy to dużo?
Płatność 50% przy podpisaniu umowy i 50% po zakończonym procesie.