Jeśli któreś z tych zdań dotyczy Ciebie to co chcę Ci zaproponować rozwiąże twoje problemy.
Po co w ogóle potrzebne Ci szkolenie?
- Klienci za często mi odmawiają.
- Jeśli nie sprzedam to nie wiem dlaczego.
- Zwykle ciekawie i dużo mówię o produkcie a i tak nie mogę go przekonać
- Cena jest najważniejsza.
- Trudno mi umówić się na spotkanie
- Klienci ne wiedzą czego chcą.
Na początek jednak smutna statystyka.
- z klientem nie można rozmawiać tak jak na sali szkoleniowej
- moja branża jest specyficzna i takie metody nie działają
- chyba się nie nadaję, bo nie umiem tak sprzedawać jak na sali szkoleniowej
- szkolenia są nudne i nie przystają do mojej branży
Zamień szkolenie na doświadczenie!
Proponuję Ci cztery dni warsztatów + jeden dzień coachingu sprzedażowego u klientów.
Chcę zaproponować Ci unikalny sposób pracy, wsparcie, które pomoże ci przekroczyć mentalną barierę w sposobie rozmawiania z klientem. Kluczem jest ograniczenie szkoleń do minimum na rzecz pracy z w trakcie spotkań z klientem. Wspólna praca z trenerem u klienta sprawi, że przekonasz się, że możesz sprzedawać tak jak lubisz. Wzmocnisz swoje najlepsze kompetencje, żebyś stał się otwarty, potrafił budować dobre relacje z klientem, nauczył się słuchać, wiedział o co pytać i pozyskiwał najważniejsze informacje. I to wszystko w trakcie rozmowy z prawdziwym klientem a nie na sali szkoleniowej.
Proces składa się z 2 etapów.
I etap – warsztaty
- wspólna praca nad kamieniami milowymi rozmowy z klientem z branży
- tworzenie indywidualnej ścieżki rozmowy wg modelu Aktywnej Sprzedaży (szczegóły
dalej)
II etap – praca z handlowcem u klienta
max 3 wizyty – wg nast. planu:
- przygotowanie do spotkania
- wizyta u klienta (trener obserwuje)
- ewaluacja – omówienie wizyty i przygotowanie do kolejnego spotkania
I dzień
1. Budowanie relacji – co to jest i od czego zależy.
- Jak słuchać uważnie i aktywnie.
- Jak pytać i o co pytać.
- Zobaczysz że pytania mają moc o jakiej ci się nie śniło.
- Nauczysz się odwracać je we wszystkich kierunkach i dzięki temu wychodzić z najtrudniejszych opresji.
2. Kontraktowanie – jak umawiać się na to co się wydarzy i jak się wydarzy.
II i III dzień
3. Badanie potencjału zakupowego klienta na który składają się trzy elementy.
Jak dzięki pytaniom dowiesz się jakie są:
- problemy klienta i prawdziwa motywacja do zakupu
- możliwości finansowe rozwiązywania w/w problemów
- mapowania procesu decyzyjnego klienta
IV dzień
4. Prezentacja rozwiązania z wykorzystaniem storytellingu
– przedstawianie produktów i rozwiązań za pomocą historii, które w prosty sposób trafiają w najważniejsze wartości z punktu widzenia obu stron biorących udział w procesie.
5. Zamykanie i zabezpieczanie transakcji
– badanie skłonności do zakupu, techniki zamykania i zabezpieczania transakcji, taktyki zadawania pytań, techniki negocjacyjne itp.
I na koniec coś co robi różnicę czyli:
6. Coaching wdrożeniowy
– wizyty handlowca z trenerem u klientów w celu obserwacji i omówienia wdrażania poznanych elementów w realnym procesie sprzedaży – to jest element który decyduje o sukcesie procesu szkoleniowego bo bez tego elementu większość handlowców nie wdraża nowych umiejętności tylko sprzedaje tak jak do tej pory.
Cały proces szkoleniowy ma za zadanie zbudowanie w Tobie przekonania, że warto prowadzić proces handlowy jako doradca i partner dla klienta i eliminować sytuacje w których klienci nie dają możliwości na współpracę. W szkoleniu kładę nacisk na ćwiczenia z rozwijania uważności w kontaktach z klientem, budowanie poczucia otwartości, szczerości i zaufania w relacji, umiejętności zadawania pytań i zdobywania najważniejszych informacji. Handlowcy ćwiczą słuchanie, dawanie przestrzeni rozmówcy, i prowadzenie rozmowy w taki sposób by umieć badać potencjał zakupowy klienta. Uczysz się także opowiadać o swoim rozwiązaniu tak żeby
opowieść wciągnęła i zainteresowała słuchacza.
Co zyskujesz?
- zbudujesz własną osobistą ścieżkę rozmowy z klientem, która będzie jak mapa drogowa w czasie rozmowy
- staniesz się czarodziejem pytań, dzięki temu będziesz pozyskiwał informacje o które wcześniej nawet bałeś się zapytać
- zaczniesz sprzedawać tak jak lubisz
- nauczysz się całego przemyślanego i efektywnego systemu sprzedaży który poprawi twoje wyniki
- nauczysz się szybko rozróżniać u kogo na pewno nie sprzedasz i zajmiesz się klientami którzy dają realną szansę na sprzedażowego
- zrozumiesz bardzo dokładnie swojego klienta i dzięki temu przygotujesz idealnie dopasowane dla niego rozwiązanie
- nauczysz się korzystać ze storytellingu przy przedstawianiu oferty
- i najważniejsze będziesz mógł to wszystko przećwiczyć u klienta a nie tylko na sali szkoleniowej
CENA: 1990 zł/osoby
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany kliknij tu żebym mógł skompletować grupę.
Co jest dla mnie miernikiem sukcesu:
- Zaangażowanie klienta w tworzone historie.
- Emocje, które wywołujemy u ludzi.
- Treści, które przyciągają nowych klientów.
Kluczowe kompetencje, technologie, umiejętności.
Pracuję według kwadratu meta opowieści, który pozwala na głębokie zrozumienie Ciebie i Twojego klienta. Nasza praca to suma zaangażowania mojego i twojego zespołu. Korzystam z narzędzi Business Model Canvas do analizy marketingowej i Desing Thinking do szukania rozwiązań. Ty znasz się na swoim produkcie i swojej branży. Ja znam się na opowiadaniu historii. Nasz wspólna praca to proces. Dzięki temu tworzymy więcej niż włożyliśmy.
Kieruję się kilkoma prostymi wartościami:
- Kreatywność – tworzenie czegoś nowego i wartościowego dla Ciebie.
- Odwaga – szukam nowych dróg, nowych pomysłów tam gdzie jeszcze nikt nie był.
- Emocje – tworzę z nich opowieści.
- Prostota – mniej znaczy więcej.
- Przygoda – zabieram Cię w podróż w nieznane.
Łączę sprzedaż z marketingiem i robię to już od 30 lat… Wow kiedy to zleciało?
Zaczynałem jako przedstawiciel handlowy dla firm z branży FMCG. Do dziś pamiętam emocje, kiedy odbierałem moje pierwsze służbowe cinquecento, które dostałem pracując w Gillette…
Kilka lat później tworzyłem od zera dział handlowy dla firmy Dakar z branży opakowaniowej. Zarządzałem nim 10 lat i najwięcej frajdy sprawiało mi wytyczanie nowych ścieżek w marketingu i sprzedaży.
Mam kilkuletnie doświadczenie współpracy jako trener sprzedaży w amerykańskiej firmie szkoleniowej Sandler Training, dla której prowadziłem szkolenia handlowe wg metody Sandler Salling System i szkolenia dla menedżerów sprzedaży.
W tak zwanym międzyczasie prowadzę od 10 lat własną firmę marketingowo – szkoleniową ACTIVE DAYS.PL, w której pomagam tworzyć marketing i sprzedaż przez storytelling 360°.
Pomagam tworzyć opowieści, jako element narracji marketingowej i sprzedażowej. Szkolę handlowców wg autorskiej metody Aktywnej Sprzedaży, która czerpie garściami z opowieści.
Mam doświadczenie ok. 1000 godzin szkoleń i coachingów.
Jestem absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku zarządzanie i marketing. Ukończyłem Akademię Coachingu Biznesowego wg standardów ICF organizowaną przez Agencję Rozwoju Pomorza w Gdańsku.
W wolnym czasie prowadzę tematyczne spacery po Gdańsku i moich ulubionych dzielnicach: Biskupiej Górce i Dolnym Mieście, opowiadając o ich tajemnicach.
Co jest dla mnie miernikiem sukcesu:
Zaangażowanie klienta w tworzone historie.
Emocje, które wywołujemy u ludzi.
Treści, które przyciągają nowych klientów.
Praesent interdum mattis nulla sit
Nam sed - purus at ligula sagittis
Praesent interdum mattis nulla
Praesent interdum mattis nulla sit
Nam sed - purus at ligula sagittis
Praesent interdum mattis nulla
Jaką masz super moc o której nie wie rynek?
Wyobraź sobie, że jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, do której od pół roku próbujesz się dostać, a teraz masz 1,5 min. żeby porozmawiać. O czym będziesz mówił? O swojej firmie, swoim produkcie? Wiesz ile osób próbowało mu dziś, powiedzieć to samo. Jesteś pewny że to go zainteresuje? A gdybyś zaskoczył go wciągającą opowieścią, niekoniecznie związaną bezpośrednio z tym co robisz? Czy w 1,5 min można opowiedzieć emocjonującą historię, po której twój rozmówca znajdzie czas by spotkać się z tobą? Mistrzom wystarczy kilka słów. Ernest Hemingway stworzył taką historię w sześciu słowach? Widziałeś wideo z moją story w windzie?
Albo masz start up i przygotowujesz pitching dla inwestorów i potrzebujesz w kilka minut przekazać dlaczego warto zainwestować w Ciebie.
Albo kiedy klient trafia na twoją stronę, reklamę itp., masz krótką chwilę, żeby nie poszedł dalej. Co zrobisz, żeby zatrzymał się na dłużej?
Zaskakujące jak wiele osób, czy firm nie potrafi ciekawie mówić o swoich produktach. A ty potrafisz? Jesteś w stanie zrobić to krótko? Jak zainteresować klienta tym co robisz, inaczej niż wszyscy? Jak stworzyć własną story w windzie, która w 1,5 min pokaże ciebie/twoją firmę/twój produkt inaczej niż konkurencja?
Może teraz:
- Masz świetny produkt ale nikt o nim nie wie.
- Twój marketing generuje za mało nowych klientów
- Masz za małą sprzedaż.
- Nie masz pomysłu na kreatywne treści.
- Twoje materiały marketingowe niewiele różnią się od materiałów konkurencji.
- Nie korzystasz z networkingu w internecie.
- Nie masz środków na wielkie działania marketingowe i raczej szukasz nisko kosztowych pomysłów.
Ale za to chcesz żeby:
- Klienci na osobistych spotkaniach łatwo Cię zapamiętywali.
- Treści na twojej stronie były inne niż konkurencji.
- Klienci czytali twoje treści i wracali z zamówieniami.
- Twoje reklamy generowały większy dochód
- Klient zobaczył produkt z nowej perspektywy.
2 DNI WARSZTATOWE - indywidualnie
Zapraszam Cie w podróż do pierwszego kroku w storytellingu, czyli do wspólnej pracy nad twoją story w windzie.
Dla kogo jest ten format?
Dla właścicieli małych firm, którzy ogarniają marketing samodzielnie. Freelancerów. Dla pracowników marketingu w niewielkich firmach, start up-ów.
To dwa dni warsztatowe na których zrobisz analizę marketingową twoich klientów, stworzysz swoją story w windzie i wypróbujesz jak działa na uczestnikach.
Plan pracy:
I dzień wprowadzenie w storytelling
- JAKA JEST ROLA OPOWIEŚCI W ŚWIECIE?
– Skąd się wziął i o co tyle hałasu? - Dlaczego opowieść działa – ska bierze się siła opowieści
- Opowieść strategiczna – jakie są rodzaje opowieści, przykłady
- Story w windzie – co to jest i jakie cele realizuje
- METODA 5 KROKÓW DO KREATYWNOŚCI – ćwiczenia na generowanie pomysłów
- Kim jest twój klient/klientka analiza wg, mapy empatii – zrozumiesz swojego klienta tak jak nigdy dotąd
II dzień
- Arkusz WARTOŚCI/PROBLEMY – porównasz czy wartość którą dajesz jest tym czego szuka klient
- STORY W WINDZIE – STRUKTURA
– dopracujesz pierwsze zdanie, żeby zachęcało do kolejnego
– dzięki generatorom opowieści będziesz miał pomysły na swoja story
– struktura sprawi że historia będzie ciekawsza - LINIA ŻYCIA OPOWIEŚCI – dopracujesz historię i zaskakujące zakończenie
- ĆWICZENIA GRUPOWE – SPRAWDZISZ JAK HISTORIA DZIAŁA NA INNYCH I DOSTANIESZ FEEDBACK JAK JĄ POPRAWIĆ.
Dlaczego warto korzystać z takiej formy:
- praca w grupie daje dodatkowy bonus, że możesz wygenerować więcej pomysłów na swoja opowieść.
- pozostali uczestnicy pomogą ci w badaniu klienta (przepytasz kogoś kto może być potencjalnie twoim klientem)
- Będziesz mógł wypróbować jak twoja historia działa na ludzi i dzięki temu lepiej ją dopracować.
- Oprócz pracy na warsztatach Dostaniesz moje wsparcie przy tworzeniu opowieści, poprawianiu treści, szlifowaniu formuły, doborze struktury i wszystkim czego potrzebujesz.
CENA: 970 zł
KURS ONLINE
A jeśli wolisz pracę bez grupy i w wersji online to mam dla Ciebie
Kurs wideo story w windzie.
daję cię materiał wideo, który zawiera tą samą treść co warsztaty stacjonarne:
- 8 lekcji po 20 min z przykładami i ćwiczeniami.
- materiały do uzupełniania.
- ćwiczenia, które wysyłasz do mnie a ja przesyłam Ci uwagi
- kiedy dojdziesz do końca i będziesz pracować na swoją opowieścią dostajesz moje wsparcie online przy poprawianiu i redagowaniu treści.
CENA: 499 zł
OFERTA TWORZENIA OPOWIEŚCI O PRODUKCIE WYKORZYSTUJĄC ELEMENTY STORYTELLINGU
1.
Jak jest teraz:
- wielka konkurencja w branży
- dużo podobnych produktów
- świadomi klienci
- wielki szum informacyjny w internecie
More About Us
Why choose us
Dolor sit amet tincidunt elit
Sed molestie for tempor
Sed molestie sollicitudin tempor
Curabitur lorem ipsum dolor
Nulla from lorem ipsum
Our experience
Welcome to The7 Company!
Lorem usce – volutpat lectus justo, ut suscipit felis congue ut. Vivamus ut ultricies ante dictum dolor ametis.
Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus. Phasellus fermentum pretium eros, ut faucibus velit auctor eget. Vestibulum semper sed magna pretium congue. Fusce eget arcu eget nisi mattis lacinia sit amet at sem. Quisque porttitor bibendum leo ornare pharetra.
Curabitur cursus sapien sed porta dapibus. Quisque quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien.
Sed molestie sollic
Curabitur for ipsum dolor
Nulla from lorem ipsum
Ipsum malesuada ipsum
Dolor sit amet tincidunt elit
Sed molestie for tempor
Cras pretium aliquot!
Phasellus consequat felisrdiet posuere lacus, ac commodo eros aliquet vitae scelerisque erat ligula ac iaculis nullos. Cras pretium aliquot congue lectus mi, tincidunt.
Sodales a felis aliquam
Lorem ipsum dolor
Dolor sodales a felis
Lectus – tincidunt quis nisi vitae, lorem ipsum dolor sodales sodales libero!
Etiam facilisis a felis aliquam lectus mi, tincidunt quis nisi vitae eu nisi faucibus. Proin semper suscipit magna nec imperdiet. Duis iaculis non nisl. Quisque a felis aliquam lectus mi, tincidunt quis nisi vitae!
- Curabitur pellen foreы neque eget diam.
- Nunc glavrida lacinia.
- Hendre ritnisl libero ante lorem ipsum fringilla.
- Curabitur pellen foreы neque eget diam.
- Nulla at nunc glavrida lacinia.
Sodales a felis aliquam
Lorem ipsum dolor
Dolor tincidunt quis nisi
Dolor sodales a felis
Our Story
Quisque quis ex mattis, euismod mauris lorem ipsum eget, scelerisque sapien.
Quisque quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus. Phasellus fermentum pretium eros, ut faucibus velit auctor eget.
Vestibulum semper pharetra. Curabitur cursus sapien sed porta dapibus.
Lorem ipsum – dolor quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum! Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus.
Quisque lorem 12 YEARS quis efficitur felis. Duis pharetra 86 CLIENTS for amet ultricies augue, nec rhoncus felis 7 AWARDS sagittis nec.
Principles Of Our Work
Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus. Phasellus fermentum pretium eros, ut faucibus velit auctor eget dolor sit amet! Lorem dolor sit glavrida amet.
1. Pulvinar dapibus leo
2. Lorem dolor sit amet
3. Consectetur adipiscing
Our Experience
Vestibulum semper pharetra. Curabitur cursus sapien sed porta dapibus.
Lorem ipsum – dolor quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum!
Our Company In Numbers
Lorem dolor sit glavrida amet. Vestibulum semper sed magna arcu eget nisi mattis lacinia sit sem pretium congue. Fusce eget arcu eget nisi mattis lacinia sit amet at sem. Quisque ornare lorem ipsum pharetra.