Wyobraź sobie, że jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, do której od pół roku próbujesz się dostać, a teraz masz 1,5 min. żeby porozmawiać. O czym będziesz mówił? O swojej firmie, swoim produkcie? Wiesz ile osób próbowało mu dziś, coś sprzedać. Jesteś pewny że to go zainteresuje? Opowiedz mu historię. Nawet jeśli o tym co robisz, to inaczej niż wszyscy. Zaskocz go, zainteresuj. Pamiętaj, że Twój cel to żeby Cię zapamiętał. Mistrzom wystarczy kilka słów. Ernest Hemingway stworzył taką historię w sześciu słowach? Widziałeś wideo z moją story w windzie?
Moja story w windzie
Jeśli masz start up i przygotowujesz pitching dla inwestorów i potrzebujesz w kilka minut przekazać dlaczego warto zainwestować w Ciebie.
Albo kiedy klient trafia na twoją stronę, reklamę itp., masz krótką chwilę, żeby nie poszedł dalej. Co zrobisz, żeby zatrzymał się na dłużej?
Zaskakujące jak wiele osób, czy firm nie potrafi ciekawie mówić o swoich produktach. A ty potrafisz? Jesteś w stanie zrobić to krótko? Jak zainteresować klienta tym co robisz, inaczej niż wszyscy? Jak stworzyć własną story w windzie, która w 1,5 min pokaże ciebie/twoją firmę/twój produkt inaczej niż konkurencja?