Jeśli któreś z tych zdań dotyczy Ciebie to co chcę Ci zaproponować rozwiąże twoje problemy.
Po co w ogóle potrzebne Ci szkolenie?
- Klienci za często mi odmawiają.
- Jeśli nie sprzedam to nie wiem dlaczego.
- Zwykle ciekawie i dużo mówię o produkcie a i tak nie mogę go przekonać
- Cena jest najważniejsza.
- Trudno mi umówić się na spotkanie
- Klienci ne wiedzą czego chcą.
Na początek jednak smutna statystyka.
- z klientem nie można rozmawiać tak jak na sali szkoleniowej
- moja branża jest specyficzna i takie metody nie działają
- chyba się nie nadaję, bo nie umiem tak sprzedawać jak na sali szkoleniowej
- szkolenia są nudne i nie przystają do mojej branży
Zamień szkolenie na doświadczenie!
Proponuję Ci cztery dni warsztatów + jeden dzień coachingu sprzedażowego u klientów.
Chcę zaproponować Ci unikalny sposób pracy, wsparcie, które pomoże ci przekroczyć mentalną barierę w sposobie rozmawiania z klientem. Kluczem jest ograniczenie szkoleń do minimum na rzecz pracy z w trakcie spotkań z klientem. Wspólna praca z trenerem u klienta sprawi, że przekonasz się, że możesz sprzedawać tak jak lubisz. Wzmocnisz swoje najlepsze kompetencje, żebyś stał się otwarty, potrafił budować dobre relacje z klientem, nauczył się słuchać, wiedział o co pytać i pozyskiwał najważniejsze informacje. I to wszystko w trakcie rozmowy z prawdziwym klientem a nie na sali szkoleniowej.
Proces składa się z 2 etapów.
I etap – warsztaty
- wspólna praca nad kamieniami milowymi rozmowy z klientem z branży
- tworzenie indywidualnej ścieżki rozmowy wg modelu Aktywnej Sprzedaży (szczegóły
dalej)
II etap – praca z handlowcem u klienta
max 3 wizyty – wg nast. planu:
- przygotowanie do spotkania
- wizyta u klienta (trener obserwuje)
- ewaluacja – omówienie wizyty i przygotowanie do kolejnego spotkania
I dzień
1. Budowanie relacji – co to jest i od czego zależy.
- Jak słuchać uważnie i aktywnie.
- Jak pytać i o co pytać.
- Zobaczysz że pytania mają moc o jakiej ci się nie śniło.
- Nauczysz się odwracać je we wszystkich kierunkach i dzięki temu wychodzić z najtrudniejszych opresji.
2. Kontraktowanie – jak umawiać się na to co się wydarzy i jak się wydarzy.
II i III dzień
3. Badanie potencjału zakupowego klienta na który składają się trzy elementy.
Jak dzięki pytaniom dowiesz się jakie są:
- problemy klienta i prawdziwa motywacja do zakupu
- możliwości finansowe rozwiązywania w/w problemów
- mapowania procesu decyzyjnego klienta
IV dzień
4. Prezentacja rozwiązania z wykorzystaniem storytellingu
– przedstawianie produktów i rozwiązań za pomocą historii, które w prosty sposób trafiają w najważniejsze wartości z punktu widzenia obu stron biorących udział w procesie.
5. Zamykanie i zabezpieczanie transakcji
– badanie skłonności do zakupu, techniki zamykania i zabezpieczania transakcji, taktyki zadawania pytań, techniki negocjacyjne itp.
I na koniec coś co robi różnicę czyli:
6. Coaching wdrożeniowy
– wizyty handlowca z trenerem u klientów w celu obserwacji i omówienia wdrażania poznanych elementów w realnym procesie sprzedaży – to jest element który decyduje o sukcesie procesu szkoleniowego bo bez tego elementu większość handlowców nie wdraża nowych umiejętności tylko sprzedaje tak jak do tej pory.
Cały proces szkoleniowy ma za zadanie zbudowanie w Tobie przekonania, że warto prowadzić proces handlowy jako doradca i partner dla klienta i eliminować sytuacje w których klienci nie dają możliwości na współpracę. W szkoleniu kładę nacisk na ćwiczenia z rozwijania uważności w kontaktach z klientem, budowanie poczucia otwartości, szczerości i zaufania w relacji, umiejętności zadawania pytań i zdobywania najważniejszych informacji. Handlowcy ćwiczą słuchanie, dawanie przestrzeni rozmówcy, i prowadzenie rozmowy w taki sposób by umieć badać potencjał zakupowy klienta. Uczysz się także opowiadać o swoim rozwiązaniu tak żeby
opowieść wciągnęła i zainteresowała słuchacza.
Co zyskujesz?
- zbudujesz własną osobistą ścieżkę rozmowy z klientem, która będzie jak mapa drogowa w czasie rozmowy
- staniesz się czarodziejem pytań, dzięki temu będziesz pozyskiwał informacje o które wcześniej nawet bałeś się zapytać
- zaczniesz sprzedawać tak jak lubisz
- nauczysz się całego przemyślanego i efektywnego systemu sprzedaży który poprawi twoje wyniki
- nauczysz się szybko rozróżniać u kogo na pewno nie sprzedasz i zajmiesz się klientami którzy dają realną szansę na sprzedażowego
- zrozumiesz bardzo dokładnie swojego klienta i dzięki temu przygotujesz idealnie dopasowane dla niego rozwiązanie
- nauczysz się korzystać ze storytellingu przy przedstawianiu oferty
- i najważniejsze będziesz mógł to wszystko przećwiczyć u klienta a nie tylko na sali szkoleniowej