Storytelling. Jak dobrze znasz swojego klienta?
Czym się różni marketing amerykański od polskiego?
W Stanach zanim firma wypuści produkt, wydaje masę pieniędzy na to, żeby dowiedzieć się wszystkiego o swoich klientach. Na skalę, o której nam się nie śni. Nie tylko w obszarze produktu, ale w całym ich życiu. Chce wiedzieć jak klient żyje (gdzie mieszka, czym jeździ, gdzie pracuje, jak się ubiera, co je, jak spędza wolny czas, jaką ma rodzinę itp.). Co myśli (o świecie, ludziach, produkcie)? W co wierzy? Co lubi, czego nie cierpi. Zbierają wszystkie możliwe informacje prosto od klientów. Dopiero wtedy zastanawiają się czy to co proponują jest tym czego klient potrzebuje. Robią to, bo wiedzą że bez tego nie powstanie opowieść, która uwiedzie klienta.
Zapraszam Cię na cykliczne spotkanie o storytellingu w marketingu i sprzedaży. W jaki sposób można zamienić słuchacza/widza/czytelnika w klienta? W pierwszej godzinie wprowadzę Cię w temat storytellingu i pokażę przykłady. Porozmawiamy o tym czy storytelling działa czy to zwykła ściema? A jeśli działa to z czego to wynika?
W drugiej części, bardziej warsztatowej zastanowimy się jak zbierać informację o zachowaniach klientów i co trzeba o nich wiedzieć, żeby zdobyć ich serca i portfele.
Jeśli:
Masz świetny produkt ale nikt o nim nie wie.
Nie wiesz gdzie są Twoi klienci.
Chcesz o swoich produktach opowiadać inaczej niż wszyscy.
Przyjdź dowiedz się, jak storytelling może pomóc w twoim biznesie.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany zapisz się na bezpłatne wydarzenie, które odbędzie się w Stoczni Cesarskiej przy ul. Plac Porozumienia Gdańskiego 1 w Gdańsku w sali Stocznia na 1 piętrze w godz. 10.00 – 12.00.
O prowadzącym… Krzysztof Kowalczyk